Friss topikok

Címkék

124,9

2012.07.06. 09:46 | container | Szólj hozzá!

Úgy tervezem, hogy a posztok címe az aktuális állás lesz. A kiinduló pont tehát 124,9 kg.

Ma kezdődik igazán.

Különösebb taktikám egyelőre nincs. Kevesebbet és minőségibb ételeket szeretnék enni, úgy, hogy reggelire mindig gyümölcsöt eszem, este pedig valamilyen tejterméket (leginkább kefirt, natúr joghurtot). Szimpatizálok egy kicsit az ősember étrenddel, mert az ideológiája, hogy olyasmiket együnk, amik nincsenek nagyon feldolgozva, nincsenek alávetve a modern technológiáknak, kevesebb szénhidrátot, sok gyümölcsöt és zöldséget tartalmaz, ez jó, mert egészségesnek hangzik.

Ugyanakkor nem tudom, hogy fogom bírni kenyérfélék nélkül. Szeretem a jó friss ropogós kenyeret, zsömlét, kiflit, és péksüteményekért is odavagyok. De most ezeket nagyjából életem végéig mellőznöm kell.

Hétvégén esküvőre megyünk, és még kell vennem egy nadrágot az öltönyömhöz, mert az előzőt kihíztam, meg mér kicsit tönkre is ment. Remélem sikerül majd, utálok nadrágot venni, mert sosincs olyan, ami jó lenne, és annyira szégyellem magam a próbafülkében a tükör előtt, mikor az amúgy óriási méretű nadrág ugyan feljön rám, de úgy feszül rajtam mintha biciklisnadrág lenne.

Bízom benne, hogy holnap kisebb értéket fog mutatni a mérleg, bár ma nem biciklivel mentem dolgozni, úgyhogy este még lehet, hogy elmegyek egyet futni, hogy a mozgás meglegyen. Annyiszor próbáltam már úrrá lenni a testemen, de sosem sikerült, jó lenne, ha most sikerülne eredményeket elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://motoromlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr594632594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása