Friss topikok

Címkék

124,7 – sikerült is, meg nem is

2012.07.07. 10:52 | container | Szólj hozzá!

Nem tudtam elmenni futni tegnap este. Pedig nagyon vártam, mert szerettem volna egy jót izzadni, hogy patakokban folyjék rólam a víz, csípje a szemem, hogy rám tapadjon a pólóm, hogy érezzem, hogy most aztán kalóriákat égetek. De jött a vihar, és esett az eső (aminek egyébként nagyon örültem, mert az eső jó), úgyhogy végül nem mentem.               

Találtam egy nadrágot a boltban (60 – as…), amit fel tudtam venni, és össze tudtam gombolni. Megvettem, de mikor itthon felpróbáltam nagyon szűk volt, é röhejesen néztem ki benne, úgyhogy hétfőn visszaviszem. Utálok nadrágot venni, mert sosem az igaziak, vagy a fenekem nem fér bele, vagy a combjaimon feszül nagyon.

Ma megyünk egy esküvőre, és utána a partiba is hivatalosak vagyunk. Meg kell próbálnom nem enni, mert ez a két deka amit sikerült mára leadni, ez kezdetnek is rossz, így sose lesz motorom.

A bejegyzés trackback címe:

https://motoromlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr554634400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása