Friss topikok

Címkék

122,5 – Kettősség

2012.07.10. 09:52 | container | Szólj hozzá!

Ma reggel nagyon örültem mikor ránéztem a mérlegre. Majdnem egy kiló! Jó lenne megtartani, sőt csökkenteni, amire minden esély megvan ugyan, csak ki ne nyissam a hűtőt, ha hazaérek.

A gyümölcsnap mindig bejött eddig, igaz ez kicsit kétélű fegyver. Be lehet tartani (tegnap 2 banánt 2 körtét, 2 őszibarackot, 4-5 szem sárgabarackot ette, ebédre egy fél sárgadinnyét), de iszonyúan éhes lettem estére, ami miatt ettem két szelet sajtot, meg egy szelet sonkát. Ezt határozottan nem kellett volna, de már a fejem fájt annyira éhes voltam. Ezentúl megpróbálom minden poszt végén megadni, hogy aznap mit ettem és ebből mi volt felesleges. Ez engem is rendszerességre nevel, meg izgalmas lesz visszanézni, hogy mit is viszek be egy adott nap.

Reggel az állásinterjú jól sikerült, remélem behívnak a következő körbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://motoromlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr74639355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása