Friss topikok

Címkék

?

2012.07.17. 13:40 | container | Szólj hozzá!

Ma nem mértem magam reggel, elfelejtettem. Elég szégyen, pedig kíváncsi lettem volna mi a helyzet. Igazából most kezd realizálódni bennem, hogy kegyetlen küzdelem lesz 30 kilót fogyni. Minden nap minden percében koncentrálni, és lemondani arról az egyszerű és kézenfekvő élvezetről amit az evés és a gasztronómia eddig adott nekem. Elbizonytalanodtam, hogy valaha sikerül-e, mert itt nem életmódváltozásra van szükség, hanem a gondolkodásmódomnak kell megváltoznia. El kell érnem, hogy ne mindig a kajára gondoljak, vagy hogy mit főzzek majd, mit eszünk stb. És ez legalább egy fél évig, egy évig így lesz. Legalább. De muszáj komolyan venni, mert az utóbbi napokban minden kihágás súlyosan megbosszulta magát. Egy pillanatra sem lehet engedni. Rettenetes akaratra lesz szükségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://motoromlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr904662111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása